VERHUISD NAAR TANDZORG LOCATIE WESTLAND-HONSELERSDIJK!

 

Klachtafhandeling Tandzorg Den Haag-Houtwijk

Al onze medewerkers en behandelaren doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent.

Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt in dat geval gebruik maken van ons klachtformulier. Alleen dan kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Uitgangspunt hierbij is dat de klacht gegrond en redelijk is.

Als u niet tevreden bent over de wijze waarop u bent behandeld, dan kennen wij een heldere klachtenprocedure, waarmee wij voldoen aan de huidige wet- en regelgeving.
 

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u om hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. Vaak lost dit al veel op. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen.

Komt u er niet uit of is een persoonlijk gesprek niet wenselijk? Leg dan uw klacht voor aan de klachtenfunctionaris.

Contact

Tandzorg Den Haag-Houtwijk
Van der Goesstraat 17
2675 TS Honselersdijk

Telefoonnummer: 0174-670770
E-mailadres: info@tandzorgwestland.nl

Let op: verhuisd naar Tandzorg Westland-Honselersdijk

Wat blijft hetzelfde?

  • Het team van behandelaren en assistenten
  • Uw dossier blijft ins ons systeem

Wat is nieuw?

  • De locatie
  • Een deel van de naam en het logo
© 2019, Tandzorg Den Haag-Houtwijk | Alle rechten gereserveerd | Laatst gewijzigd juli 2019